InstaTIP: 3 minúty o tom, ako mať lepšie rána

15. november 2023
Redakcia InstaGYM

1. Najlepšie ráno je také, ktoré je spokojné. A to je možné len vtedy, ak zobudenie sa nie je otrava. Takže, všetko začína večer. Choď spať tak, aby tvoje telo dostalo, čo potrebuje: kvalitný a dostatočne dlhý spánok.

2. Sme súčasťou prírody. Či už chceš alebo nie, tvoje telo reaguje na zmeny vonkajšieho prostredia. Zobúdzať sa s lúčmi slnka je oveľa prirodzenejšie a tým pádom aj ľahšie.

3. Hovoria to všade, hovoríme to aj my: raňajky sú dôležité. Mali by obsahovať zdravé proteíny, obilniny a ovocie. To ti dodá potrebnú energiu na začiatok dňa. V žiadnom prípade nezabudni na čistú vodu.

 

NUTRIČNÉ PLÁNY AJ S RAŇAJKOVÝM E-BOOKOM

 

4. Aj keď na celý tréning nemáš čas, dopraj si zopár strečingových cvičení alebo pár minút jogy, možno Pilatesu. Uvidíš, budeš sa cítiť oveľa prebudenejšie a sviežejšie.

5. Možno to bude znieť paradoxne, ale do svojej rannej rutiny zaraď aj krátku meditáciu alebo inú formu relaxácie. To môže prispieť k pokojnejšiemu začiatku dňa vo vyrovnanom tempe.

 

Zdroj fotiek: Pexels, Unsplash